Home

har inte uppaterat på jätte länge, men har inte haft så mycket tid, Men un är jag äntligen hemma. Igår spelade vi in det mesta av filmen , vi spelade in i ca 6 timmar, Var tvugna att stanna kvar i skolan 5 timmar för att bli klara. men det kommer fan bli dö läskig, och bra , hmm. hoppas ja iallafall! Jag hanna maria och fredrik och oscar , två lärare, gick ner i skolans källare och man gick faimig vilse där nere, det var dö stort, inget jag visste om. haha . men vi gick runt där nere och letade efter ett bra rum att spela in scener i. Tillslut hittade vi en as läskig korridor. Det var värsta sladdarna och såna grejer det, tjocka sladdar, Det kommer bli kanon. Imorn drar jag till Göteborg, ska bli jätte kul för, på lördag ska vi till liseberg, det är julgrejsamojs där som är jätte mysigt, Jag ska fan vinna choklad då. Lovar. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0