Liseberg

Kom typ nyss hem från liseberg, Det var hur mysigt som helst där, Jag sa ju att ja skulle vinna choklad, men det gjorde jag fan inte iallafall , men var så himla nära på toblerone hjul, om det bara hade gått en plupp till hade ja fått en stor sån där choklad grejs, haha synd! men jag vann iallafall två gosedjur som är sjukt söta. en nalle med tomteluva och en ren som är rosa och vit! det var snö över hela liseberg men det var dock låtsas snö, eftersom att det inte hade snöat nu, haha, smart! Sen var det 10 00000 små lampor eller julbelysning. undebart fin, Vill dit snart igen! Innan vi åkte till liseberg så var vi i stan och handlade juklappar. Det var grymt mycket folk, man kunde knappt gå där, men det fanns massa fina grejer. Jag köpte bara en bok till pappa för jag hade inte så mysket pengar med mig. Jag ville spara dom till liseberg. Får handla mer hemma i Norrköping istället. Bilder kommer imorron       / Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0