Kanske inte är så bra på att laga mat iaf!

Har lite ont i halsen när jag sväljer, hoppas fan att inte att jag börjar blir sjuk, för nu börjar det ju bli jätte varmt och skönt ute. Till helgen ska det bli typ 20 grader varmt och härligt. Men idag vare ju iskallt ute. Fast det är ju förstås inte helg än ;) Jag längtar så himla mycket på att kunna gå ut UTAN att ta på sig någon jävla jacka eller tjocktröja, bara ett linne eller en t-shirt, och helst utan skor också :D

Idag i skolan skulle vi skriva en novell, kom på värsta sjuka idéen. Hoppas den funkar för ett G. Min fantasi har varit fett dålig sensaste tiden, förut kunde ja bah komma på värsta idéerna och skriva ner långa historier och sånt, men inte längre, venne vad som har hänt xd. Slutade 11 då drog jag hem och pluggade lite matte för har nationella snart. Gjorde mat och sånt, jag börjar bli en bra kock fan, min mat blir bara godare och godare för varje gång :) men jag kommer nog aldrig komma över det där med att alltid bränna något, hur försiktig jag än är. Som idag, jag skulle göra varm oboy till mig själv till maten, Jag satte på mjölk i en kastrull på högsta värmen - som vanligt. Då skulle jag bara gå och kolla vad Ludde gjorde i mitt rum, (han brukar alltid på något sätt hitta godis) Men då hör jag hur det låter värsta mycket från köket och jag går och kollar, och då hade mjölken kokat över Hela jävla spisen och brände fast i plattan, så den såg helt förstörd ut. asså Hur lyckas man? ;s annars brukar jag bränna mat och sådär, men det börjar bli lite bättre iallafall. det är bra. Men sen drog jag till min älskling och är här nu och kollar på tv. Sen ska vi spela Guitar hero, igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0