Tvångstankarna styr mitt liv

Idag handlade jag för första gången på 2 år med en 50-öring , det känns skumt :o Har typ 100000 50-öringar hemma i en spargris, eller asså inte riktigt så mycket, men nästan ;o Jag typans lider av svångstankar och för två år sedan, ett tag då jag använde dom så fick jag för mig att varje gång jag handlade med dom så hände det något ont, som t.ex. jag började bråka med någon, eller fick reda på något jävligt illa och såna saker. Så då slutade jag bara sådär haha xd Men när jag tänker efter så har jag kännt mig as deprimerad och dålig när jag inte kunnat handla med dom, som t.ex. om jag hittat någon jätte snygg tröja och det fattas en 50-öring, så har jag inte kunnat handla för den. och då blev jag ju deprimerad :| fast jag har massvis med andra tvångstankar så jag är inte helt fri från dom än, men snart ska jag vara helt fri och LYCKLIG :D eller aa .. gladare iallafall 8-) Känns as bra. Fast det gäller ju att lyckas också. Det är lite läskigt ändå, att ha tankar man aboslut inte får göra eller man måste absolut göra :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0