Onsdag

Idag var jag och ståhla på ett ställe och käka, man kunde typ göra sin egen fralla där, asså man fick välja alla indegrienser till den. till min tog jag potatis sallad, rödlök, isbergsallad, feta ost och vit sås. Det var as gott! Han bjöd också, älskar dig <3 men det var iförsig för jag hade bjudit honom några månader tidigare xd. efter det gick vi till hans skola för han skulle göra ett prov. Så fick vänta på honom där en timme. Eftersom att jag inte alls har något tålamod och måste hela tiden ha något och göra, så spelade jag på mobilen, har laddat ner ett typ ketchup spel, man ska tjuta iväg ketchup så det landar på olika saker, xd haha. Men det gjorde jag och tiden gick jätte fort, :D Sen åkte vi hem till honom, och nu ska vi gå ner och köpa något att göra mat med. Är törstig som fan, måste dricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0