Inte kul och vara sjuk!

Ligger i sängen hemma hos älskling med hans laptop idag igen, och har grymt ont i huvudet och halsen och är febrig och hostig. Inte kul alls. Och i imorn vid 9 skulle jag till tandläkaren, men var tvungen och ställa in det, Eftersom att jag är hostig, det är ju inte så kul för tandläkaren om ja hostar henne slemmigt i ansiktet när hon undesöker mina tänder , hihi. Jag skiter i första lektionen imorn också, engelska. Men andra lektionen, median, måste jag gå, för då ska våran nöjes tidning vara klar, och hannah är sjuk, så isåfall om jag skulle stanna hemma jag med, skulle det bara vara Maria där, och vi har ju så mycket kvar att göra. Så måste pallra mig upp och försöka hjälpa till lite, men med några tabletter och mycket vatten och vitaminer klarar jag nog kanske av det. Hope so!


Ska fixa min blogg imorn eller i helgen, om ja inte glömmer bort det förstås. Eftersom mitt minne är det värsta som finns. Men ska försöka iaf, det är alltid en bra början 8-):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0