Igår hann jag göra mycket saker

Igår kändes som att jag hann göra sjukt mycket grejer pga av att jag gick upp ganska tidigt även fast jag var ledig, det här hann jag göra; Träna på gym, gå på stan, spela biljard, rensa ALLA filmer och dvder, laga mat två gånger, gå ut med Ludde två långa promenader, kollat igenom alla matrecept + bakrecept, städa mitt rum, spela sims och kört dart. Det kändes som det var mer än vad det var ;o menmen, det var mycket för att vara MIG, och jag känner mig duktig :d

Plus att imorse när jag skulle till gymmet så klantade jag till mig ritkigt ordentligt. Jag åkte till gymmet vid 10 och träffade Maria där, när vi hade kommit upp till omklädningsrummet så kom jag på att jag hade glömt mina träningsbyxor, och jag kunde ju inte träna i jeans, svettigt och äckligt. Men då tänkte jag att jag kunde ta bussen hem och hämta mina byxor och ta en annan buss tillbaka, och det tar typ 10-15 min samanlagt, men självklart så har jag precis missat bussen och så var jag tvungen att gå hem, för det kanske skulle gå snabbare än att vänta på nästa. Och det gjorde det också, när jag kom hem så tog jag mina byxor och kollade på klockan men då hade jag missat den bussen tillbaka också. Men det gjorde inte så mycket för jag kunde ju cykla tillbaka, så jag gjorde det. Vi tränade som vanligt. Men sen när jag skulle hem igen så tog jag bussen och glömde helt bort att jag hade cykeln nere i stan, det kom jag på, på näst sista hållplatsen, jag gick av där och gick tillbaka till stan för att hämta min kära cykel och cyklade hem, snacka om att jag var dö sur när jag kom hem xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0