Sommar,sommar

VAR ÄR DEN? fan det är ju svin kallt ute nu, om kvällarna måste man ju gå med vinter jacka, och det låter helsjukt eftersom att det är JUNI och sommar?! Brr. Vintrarna blir bara längre och längre och sommrarna kortare och kortare, sorligt nog.

Igår kväll va jag ju på fest, som jag inte varit på sen nyårsafton. Helt ärligt så känner jag mig ganska duktig :) Eller kanske har tagit någon cider, öl nångång ibland men det handlar ju bara om en eller två stycken! Nu kan jag fan behärska mig normalt när jag är full också, så jävla skönt. Men idag känner jag mig jätte ful och skabbig. Usch, ajuste igår fick jag reda på att det var en på festen som HAR skabb, jag fick panik och sprang därifrån. Sen var jag bara tvungen att kolla symtomen på internet som kommer om man har det, men OFTA man går på fest när man har skabb, jävla fjortis som inte kan hålla sig borta från dricka och fest ens en vecka?, sorgligt. Skulle tränat idag, men mådde skit och orkade inte ta mig fram till telefonen och ringa lilla Maria, förlåt :(

Sitter på ståhlas mammas dator nu och här finns det några bilderfrån förra sommaren:


Kisse som sitter mellan mig och ståhla påväg till tyby


ståhla och inte jag ;) lovar det är inte jag..


Vi som har mysigt, markus, ståhla och jag


Vi "duschar" haha


Det fanns ingen dusch där uppe så vi duscha kroppen och håret i sjön istället, man kanskeinte blir lika fräch och ren men mysigt äre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0