25/3

Var nyss ute me Ludde, det är dö skönt med solen som värmer, för om solen inte hade varit framme nu, hade det varit för kallt för att vara ute och gå med en släpande hund. :p Men det spelar ju ingen roll för Ludde, han älskar att vara ute även fast det skulle spö regna eller hagla tillochmed, han är lika glad och går med svansen viftande uppe i vädret iallafall xd. Önska jag också kunde känna så, även när det är som kallast :p

Ska nog städa rummet snart, dammsuga och hela köret. Funderar på att rensa alla mina tidningar sen också, jag kommer ju lixom aldrig använda dom mer än den första gången jag läst dom, så förstår inte varför jag sparar på alla, har ett dussin tal. Frida, Solo, Elle, veckorevyn och sen har jag faktikt, Okey, från flera år tillbaka, m.m. lixom varför spara på tidningar i flera år, som man inte använder? :p haha. Men nu vart tvätten klar, ska gå och hänga upp den. 

Ses sen :) Lägger upp lite bilder senare också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0