Bort med det gamla och in med det nya

Kom ut ur duschen för ungefär en 45 minuter sen, och sen dess har jag suttit och rensat smink. Hade massa skit från flera år tillbaks som var uttorkat och förstört som ja slängde. Blev inte så mycket kvar. Så får köpa lite nytt smink. fräsht oså , haha :p Inte för att ja använder så mycket smink, men kan vara kul och ha när man ska på fester och såna grejer.


Vi gick aldrig någonstans igår kväll, dels för att det inte fanns så mycket kul att göra och dels för att jag int mådde bra. Vi kollade på två skräck filmer istället. Kommer int ihåg vad dom heter just nu men dom var bra. Lite störda men bra ändå, haha xd till filmerna gjorde vi pomme och typ dippsås och åt. Dipsåsen vart asgod, men det var ju självklart inte jag som hade gjort den, eller ja gjorde halva, ah eller jag hällde i gräddfil, salt och peppar. och pressade i vitlöken, men sen var det hela hans. Och han gjorde så det smakade super gott. Som vanligt, :D Mjapp , men nu ska ja sova!







 Hans katt, Kisse eller Selma kom och höll oss lite sällskap också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0