EMD

Idag var jag hos tandläkaren vid tjugo i nio. Det gick bra, hade inga hål :D men min emalj var tydligen försvagad, så jag får absolut int dricka läsk, haha xd men läsk är ju livet? haha typ iallafall. Efter det åkte jag till skolan och där hade dom börjat med Dreamweaver. Det är fakstiskt kul att hålla på med webbdesign. Vi hade fått i uppgift att göra om EMD bandet till singlar allihoppa och var och en hade blivit något speciellt, Danny skulle starta att bli punkare och erik som rapare och Mattias som soft reagge kille, haha. Jag började lite smått med Erik som rapare. Då ska jag alltså göra en hemsida om Erik och hans liv som rapare, fast som tur är så behöver vi lixom inte leta text om Erik, utan vi ska bara skriva dummytext, dt är sån text som int har någon mening , typ: Phallious ujsk ksiauisu oiasijuan kauhauhji. Det menas int med nånting, haha!

Men nu ska jag ner till stan och möta Sandra och Nelly, vi ska käka lite gott på max.             Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0