Scrubs är Bäst

Hittade inte den där jävla sladden till mobilen, så jag kunde inte lägga in bilderna. Men får leta vidare imorron, orkar inte det nu. Skönt, imorn har vi studiedag och slipper gå upp tidigt och gå till skolan. Men måste ändå gå upp skapligt imorn, för klockan tolv måste jag gå ut med Ludde, är inte hemma så måste upp vid 11 och ta spårvagnen till bussen och bussen hem. Jag som hade räknat med att sova till klockan 2 imorron ; ) Men imorn ska jag kolla om solariet funkar hemma för isåfall ska jag börja sola nu. - och träna, fast dt har jag ju sagt typ tusen gånger, men måste, måste, måste ta tag i det nu så nu jävlar ska jag träna mig sjuk :d

Just nu sitter jag och kollar på scrubs med älskling. Dubbelavsnitt också, härligt xd Var nere i affären förut och köpte physalis och hubba bubba, så sitter och smaskar i oss det :p Men ska kolla visare på scrubs nu, Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0