Träningvärk i magen

Lite sen på att skriva kanske? haha. Men idag har jag haft idrott inne i presidenten. Hade knäövningar . Det var grymt jobbigt. Men det kändes massvis i magen också, så nu ligger jag med världens magträningsvärk. Jag brukar int ha träningsvärk, så min kropp är lite ovan och överkänslig över sånt. Måste börja ta hand mer om min kropp och börja träna, sååå att jag får träningsvärk och blir mer van fan, hahaha!  Idag har jag städat hela mitt rum plus hallen och min toalett. Jobbigt, men det behövdes verkligen. Har gjort iordning mer på skrivbordet/datorbordet och slängt massvis med gamla grejor och sånt. 

I slutet av den här månaden ska ja klippa mig och troligtvis färga håret också. Funderar på att göra hela håret blont, eller om jag ska ha som jag brukar, men fylla i med mörkare färg i underhåret och ljusare i överhåret? men orka ha det likadant hela tiden då, njaa ;/. Blir nog hel blont!  Ska göra en macka nu och sen gå och sova, så Godnatt!


Ludde och Daffy, mina sötnosar:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0