Ångest

I torsdags har jag och älskling vart tillsammans i exakt 1 år och två månader, vi sov till typ 12 ja stannade hemma från skolan för mådde int så bra! lite senare gick vi ner till vilbergens centrum och spelade biljard en timme , höhö. Det gick faktiskt ganska bra. Ja vann två gånger av fyra. haha. Innan vi gick hem köpte vi med oss två majskolvar som vi kokade när vi kom hem, och smörade på massa smör och salt. Det var dö gott, som vanligt! Sen åt vi god mat, biffar inringade av bacon med potatis och sås, det var faktiskt jätte gott, ;d

Just nu sitter jag hemma hos fille och kollar på tv. Ska ta bort mitt nagelack snart, för har för mig att vi inte fick ha något nagelack på praktiken imorn. Sjukt, det är ju lixom som en vanlig affär? menmen. Känner jätte stor ångest över att jag int tränar eller rör på mig alls typ. Förra veckan cyklade jag på en typ hemma cykel, (venne vare heter) men typ en kvart om dagen, det låter lite, men är fett jobbigt haha. eftersom jag har sämsta konditionen! Men det gjorde jag i typ 4 dagar, sen blev jag riktigt förskyld och febrig, så då vare bara att glömma att fortsätta. Men nu börjar ja bli helt frisk, så ska nog börja med det igen. Lovar att ja kommer bli sjuk när ja börjar cykla IGEN, haha xd min vanliga tur fan. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0