Onödig idrottlektion

Nu ska jag börja uppdatera oftare, händer så lätt att jag glömmer, haha :p men nu jävlar ; ) Idag har jag vaknat ionödan klockan halv 8, vi hade idrott idag och började klockan 9 men visste inte riktigt vart vi skulle vara men chansade på ett ställe nere vid resecentrum. Dagen innan var jag helt säker på att jag hade mjukisbyxor hemma hos älskling, sov där inatt, men iallafall så jag struntade i att kolla efter, eftersom att jag var helt säker på det. Men då självklart på morgonen så fanns det inga mjukisbyxor där i rummet eller skåpet eller någon som hänger på tork. Men det sjuka är att jag var HELT säker på att jag hade tagit med ett par. Menmen man kan ju int vara med och gympa i jeans, eller kan, kan man väl, med det är inte speciellt mysigt så struntade i det. Men jag var ändå tvungen att åka dit för att ha närvaro, måste spara pengar till sommaren, haha. Så jag mötte Hannah och Maria utanför stället och då skulle vi visst börja kvart över istället. Jag kunde alltså tagit en senare spårvagn och sovit lite längre, hah lite iallafall. Men sen när vi kom in sa idrottsläraren att jag skulle ta en promenad, så jag gjorde det. Det var verkligen iiissskallt ute. Men sen när jag kom tillbaa var dörren stängd och låst, hade glömt bort att den låser sig av sig självt. Jag stod och väntade ett tag ifall någon skulle komma och å ut eller något, men det kom ingen. Så då sket jag i allt och drog hem och sov. Kändes ganska onödigt att vakna så tidigt även fast jag fick sova sen när jag kom hem , hahah xd     Ses imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0