AAAH, fan vad pantad jag är

Jag tog bort alla bilder jag skulle lägga in här, fifan så sur jag är. Jag skulle bara lägga in bilderna i mobilen till memoristicket, och så tog jag bort dom från det andra stället, men då hade jag tydligen tryckt nånstans och så försvann ALLA bilder, FAAAN. Det var ju bilder från när vi var vi göteborg - smögen. Där det är jätte fina bilder, Och bilder på mig och älskling och bilder på Masssvis med saker, fååår ryyck. Känner världens störta ångest, att jag ens försökte mig på det där, AAAAH :@. Men får tänka FRAMÅTT och ta nya fina bilder på grejer och människor. heheh, AAH. haha får försöka att ta samma bilder som jag hade, så gått som det går ;). Men är ändå sur som bara deeeeeeeeen. Låter som mobilen är mitt liv, men det är ju bilderna det handlar om, och man kan ju säga att det är livet, eftersom att det är massa minnen ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0