Fan va skönt,

Jag klarade matteprovet, men dock inte engelska provet men det ska jag göra omprov på imorgon. Hoppas verkligen att det går bra, är faktiskt inte nervös. Det är det som är det konstiga. Men får se hur det blir.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 3, för då ska jag gå till erica, engelskaläraren och fråga hur jag ska träna till provet imorn, för fattar inte hur jag ska träna på det. Så får se hur det också blir. Idag ska jag hem och vi ska sova hemma hos mig till helgen, då kanske vi ska till Göteborg, fast det är inte säkert att jag ska me dit för kanske ska med mamma, pappa och kanske Jimmy till någon riddareborg, hihih. Får se hur det blir det med, haha mycket får se hur det blir xD Men nu ska jag göra färdigt arbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0