I need money

Det var jätte mysigt på stan igår med Natha, vi gick runt och kollade på kläder och pratade och fikade. Men jag hade inga pengar till kläder, så jag kunde förstås inte handla något, och självklart när man inte har några pengar, så hittar man massa fina kläder. Så typiskt. Men får tigga lite pengar av mamma så jag kan köpa något fint linne eller något iallafall. Hatar att gå på stan och inte komma hem med nånting. Fick ett par skor som mamma hade köpt till mig sen när jag kom hem på kvällen <3 

AAH, jag åkte till skolan idag som vanligt halv 8 och när jag kommer fram så är det inte en jävel där från min klass. Så jag knackade på hos lärarna och då hade vi tydligen fått reda på att våran lärare skulle på resa, vi hade fått hemmastudier idag. Så då vare det bara att åka hem igen, antar att dom hade sagt det i onsdags, när jag var hemma. Menmen nu äre skitsamma. Är ändå hemma ;) Tror inte jag orkar gå på nästa lektion sen vid 12, har jätte ont i huvudet och halsen och känner mig yr, för jag inte tog pollen tabletter två dagar i rad. Men får se. 

Lägger in bilder lite senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0