Internet är mitt liv, höhö

Internet har inte funkat på en hel dag och jag får damp, för mitt liv ÄR internet, nästan iallafall! Men nu funkar det, and i'm happy :D I torsdags var jag ute med lite folk i eneby och hade det roligt. Vissa personer går att ha kul med i eneby iallafall, haha! I går tog jag och ståhla det bara jätte lungt. Och  idag är jag jätte trött men är ändå fett sugen på att gör något, så får se vad det blir. ståhla och jag ska snart ut och träffa matte och några efter att vi har käkat, men vi får se vad vi gör.


Jag hör fortfarande jätte konstigt i mina öron, ibland hör jag jätte högt i ena örat och jätte lågt i andra och så håller det på varje gång jag sväljer eller gäspar, det ät jätte jobbigt! + att min näsa är täppt. men det går framåt iallafall, snart är jag frisk! Imorn är det morsdag så då ska jag hem och käka tårta och massa gott! Och så kommer Jimmy hem också. Så imorn ska jag lägga in bilder från itorsdags, för sladden ligger hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0