Jag börjar bli frisk :D

Friksare iallafall, har ont i halsen men inte som förut. Det är lite bättre! Min näsa är täppt 24/7 men nu använder jag nässpray, så jävlans skönt haha. Och så har jag ont i huvudet, men det funkar med ipren. Det börjar bli lite bättre, allt är lixom inte extremt nu. Så när jag blir helt frisk ska börja sola lite solarium för att på börja lite solbränna. Ge det ett lite försprång alltså ;) Fick höra igår att Djungelvrål hjälper mot halsont, så det ska jag svulla i idag! Har tröttnat på halstabletter nu, spyr om jag äter mer. Jo en grej till, känns som mina öron ska sprängas, hör typ ingenting men ändå så typ trycker det i öronen, haha. Jag tycker synd om mig själv, jag vill ju vara frisk, och speciellt nu när vi har lite extra ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0