Jag hatar mardrömmar

Somnade förut typ en timme, drömde en äcklig mardröm, jag drömde typ att jag inte kunde röra på huvudet och inte kunde andas, utan att det typ hackade när jag andades och  så kunde jag inte öppna ögonen helt, bara typ ena ögat pytte lite, och mamma kom in och frågade vad det var och det ända jag fick ut var, måste till sjukhuset, jag måste! :|  fast sen vaknade jag. och sen typ drömde jag att jag gick upp som vanligt och sen vaknade jag i verkligheten och kunde inte resa på mig, så jag somna om och drömde samma sak, jag gick upp och gick till fönstret och sen vaknade jag igen fast då låg jag i sängen och kunde inte resa mig alls och så hände det så några gånger, haha as skumt! det var inte värt att sova den där timmen xd och när jag vaknade hade jag as ont i nacken, men jag kom upp sen iallafall och orkade inte gå till skolan igen så då gick jag ut med hunden istället. Jätte varmt och skönt var det ute. Och så har jag pluggat lite matte också, måste verkligen klara nationella matte provet, måste! 
 
Snart ska jag börja göra mig iordning lite smått för sen ska jag iväg till en modevisning, Nellys modevisning :) Eller aa asså det är ju inte nellys modevsning utan hennes klass som ska gå catwalk och visa upp sina kläder dom har sytt, ska bli kul att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0