Little miss sunshine

Hade nationellt prov i matte imorse, hoppas det gick bra, Del 2 gick bra iallafall, det vet jag. Men del 1 var svårt! Efter det åkte jag hem, eller käkade i skolan och sen åkte jag hem och kollade klart på en film, Little Miss Sunshine, Kollade början i skolan innan lunchen med Maria. Den filmen var bra, fast lite skum, fast jätte rolig. Idag ska vi iväg på skräcknatt med klassen, haha undra hur det blir xd Där ska vi stanna kvar till klockan 5, asså på morgonen, och det kommer inte jag palla fan. Kommer somna efter första filmen, om vi nu ska se på film förstås. 

Wiie snart ska jag och nelly sälja gammalt shit på loppis, haha det ska faktiskt bli jätte kul. Med rätt sällskap blir det alltid kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0