Nu är träningen äntligen bestämd

Igår var jag med Nathali hela dagen, efter skolan asså. Gick hem lite tidigare därifrån för mådde piss i huvudet, som vanligt. Har fan jämt ont i huvudet. Ohno, kanske svininfluensan?!? haha. Men iallfall, Natha och jag var på stan en stund och letade efter saker till hennes nya fina lägenhet, vi hittade massa fina saker! Och så fixade vi hennes garderob, med typ 100 skor, asså skojar inte! Lite senare åkte jag hem.

Idag har jag haft idrott i skolan efter det åkte jag och maria till stan och köpte ett linne, eller jag köpte ett linne som jag hade lagt undan igår. Sen åkte vi till friskis och svettis och fixade tid till en gubbe som visar hos hur alla maskiner fungerar! Sååå nästa onsdag ska jag fan börja träna! ÄNTLIGEN, har sagt att jag ska börja träna i typ ett år nu, känns som det iallafall xd. Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här och dricker oboy och äter honungsmelon. Men nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0