Nu ska jag iväg på Skräcknatt

Kommer hem vid kl 6! Men då kommer jag sova, för sen halv 2 ska jag kolla inne i huset i Tingsta och efter det ska jag träffa Nathali :)

Var och kollade på ett hus i Tingsta förut, den är stor, 6 rum och kök, två toaletter och två garage utrymme och utehus och allt möjligt. Vi kanske ska flytta dit, men det är inte säkert. För bussarna går inte alls ofta och den går på  så pass dåliga tider, så jag kan ju inte komma därifrån som jag vill, för isåfall blir det att jag aldrig kommer vara hemma utan kommer sova i stan för det mesta. Men om man tänker efter, så fyller jag 17 nu i sommar och då är det ju bara ett år kvar tills jag får körkort och bil, så då kan jag ju åka bil vart jag vill + att nu har jag ju en moppe som jag kan åka på, men dock inte på vintrarna. Då får jag ju ta bussen, men om man tänker efter så går ju allt ihop iallafall! Så kanske ska satsa på det iallafall! För ett stort hus med stor tomt är egentligen inget man tackar nej till om man bor i en lägenhet i ektorp, och har varit uppväxt i ett hus. Saknar att bo i hus som fan. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0