Regn är det värsta

Har nyss varit ute i regnet med hunden, usch hatar verkligen regn. Blir så deppig av det + att det förstör mitt hår. Fast Ludde älskar det, han blir hur sprallig som helst. Jag skulle typ dö om jag var en hund som var ute i regn, dom har ju hur mycket hår som helst, haha!

Idag har jag bara sovit hava dagen och rensat ur min garderob med massa gamla kläder. Dom ska till loppis ;) Så snart blir det och gå på stan med mamma och köpa en helt ny garderob med helt nya kläder, det ska bli nice! Jag stannade hemma från skolan idag för att vi hade redovisning av våran webbsida och jag har typ inte ens börjat på den, så fick panik och stannade hemma, haha. Men jag har faktiskt ont i magen också, och hatar att vara i skolan när jag har ont i magen! Stackars mig. Men nu ska jag sminka mig och sen gå till bussen för att åka till eneby till min älskling.



Älskling (till höger) och några i eneby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0