Helgen har varit bra!

Helgen har varit skön! i fredags åkte jag ju med älskling till Göteborg till hans pappa, när vi kom fram åkte vi ganska direkt till en grillfest, fast var mest där för att kolla läget lite, kolla vad det var för folk där, det var okey, efter det åkte vi till en som hette Pia. Där var vi resten av kvällen och kollade på Talang 2009. Sen åkte vi hem och sov. På lördagen vaknade vi vid 12 av att min mobil ringde, det var Ståhlas pappa som ringde och sa att han hade vart och köpt frukost och lånat en moppe åt oss så vi kan ta oss in till stan eller vart som helst, när vi vill! För han skulle jobba nästan hela dagen, ganska soft! Så vi åkte omkring på den till olika kioskar och köpte godis och läsk och sånt gott. Sen lite senare träffade vi Pia och mats så käkade vi på en thairesturang, Det var Jätte gott. Blev nästan så mätt så jag spydde. t.om. ståhlas pappa sa: " Såhär mycket var det längesen jag såg dig äta Sandra" och så log han, hehe! När vi hade käkat färdigt vid halv 9 drog vi till Bergakungen biosalong och kollade på Änglar och Demoner, den var helt Ok, jag brukar annars inte gilla såna "tänka" filmer, för jag fattar oftast ingeting, haha. Men med lite stöd och förklaringar fattade jag mig igenom filmen. Perfekt! Och idag, söndag har jag suttit i en buss i 5 timmar, inte så lyckat men det är sånt som händer. Mats bil pajjade i morse så då var det bara att beställa buss biljeter och åkte hem i en trång buss, men är man två stycken går det mycket snabbare, och speciellt när man är med sin älskling, Mys!



Vi såg en lisebergskanin på vägen till bion, En luftballong.





Vi käkade popcorn på bion, haha fin bild xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0