jag är bäst på Dart

Seg dag, för mycket tänkande, men ska tänka positivt och se det mörka som ljust.

Hihi igår satt jag och ståhla i typ flera timmar och rullade cigg, det vart ett par stycken, räknade dom och det vart 98 st xd Idag har jag varit i skolan i en kvart typ, vi hade livräddning. Vi skulle visa hur man räddar livet på en som nyss hade drunknat. Behövde bara sitta där och lyssna och sen dra hem, Så just nu kör jag dart med ståhla på min balkong, :D Ser ut att gå bra för mig ;) Dart är ju ett pil spel för dom som inte visste det, haha det kanske bara är jag som är efter och inte fattade vad pil spel hette för typ någon timme sen ;)


Ciggen vi rullade, det blev ett par :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0