Jag måste fan vara sämst på frågejakten

Spelade nyss Frågejakten med ståhla och hans mamma :), jag förlorade nästan alla gånger, jag kan fan inte ens svara på världens enklaste frågor, när det är på tid eller när man ska plinga i plingan först, haha. Det kan vara en fråga som "Hur många dvärgar finns det i snövit" Bara för att den är så enkel så kommer jag inte på svaret förän typ 5 minuter senare xd. Sitter och kollar på Scrubs nu, det måste nog vara den bästa serien <3. Haha gjorde sånt där test om vem man är i Scurbs, och jag blev Elliot, som jag trodde. Jag är fan lite som henne, typ känslig, överfundersam och inte speciellt mycket självförtroende. Livet är som en stor fet dans.

Imorn ska jag träffa Nathali :) och så ska vi ha nationellt prov i skolan i ENGELSKA :( Jag som har jätte svårt med engelska. Men funderar på att sätta på en film och lägga mig i sängen och vila tills imorn, och sova förstås xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0