Gratis Bio

Jag är medlem på Gratisbio. Jag blev medlem där den 8 juni, just då förstod jag mig inte på så mycket hur man skulle få poäng, och jag som är under 18 år. Då gav jag upp. Men nu på den senaste tiden loggade jag in på sidan igen och märkte då att allt har blivit så mycket enklare, jag som är under 18 år har redan under ca 2 veckors tid fått över 200 poäng och jag beställde hem ett presentkort!

Vad är Gratisbio.se?
Gratisbio är en sida som man samlar poäng genom att t.ex. delta i tävlingar, spela spel, besöka hemsidor, registrera sig på olika hemsidor, värva vänner. M.m. när man samlat ihop ett x antal poäng kan man växla in poängen mot presentkort på de flesta affärer, biobiljetter och tidningprenumationer. Det är jätte enkelt : )

Blir du medlem genom mig får du 75 välkomstpoäng, här: Bli medlem här!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja, jag spelar det :P

2009-11-11 @ 11:03:26
URL: http://fridasofiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice med presentkort ;D

2009-11-16 @ 18:00:01
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag är tyvärr redan medlem, annars hade jag blivit det via dig.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-23 @ 21:25:07
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0