Jag börjar känna smått panik

Jag vet inte hur ska ska göra med min matte B, jag vill ju självklart klara matten men det är så himla svårt. Jag har ALLT kvar att göra på 4-5?! veckor. Egentligen borde jag ha tagit tag mer i det från första början men hadeingen som helst lust eller ork. Men klarar jag av provet nu på torsdag känns det som att jag kommer att orka klara matten, men klarar jag det inte så hoppas jag av, så äre!

Fast jag känner mig aspeppad på att börja träna gärnet nu asså, ska träna minst 3 gånger i veckan och skaffa mig en fast och fin kropp ;)
Men nu är praktiken slut iallafall, här är lite bilder :)
Lägger in fler bilder imorn, alldeles för trött nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0