Är hur pigg som helst

Jag är hur pigg som helst och känner på mig att jag inte kommer kunna sova inatt!, Ska ju upp vid 7 imorgon också så måste försöka sova någon timme iallafall. Brukar inte sova så mycket nu för tiden, vet ej varför men det går bara inte. Jag Älskar att sova men jag kan oftast inte somna xD
Har en massa saker att ta hand om gällande skolan och allt möjligt nästan, känner mig ständigt stressad fast jag bara ligger i sängen med datorn och tar det hur lugnt som helst. Får börja ta hand om det och sluta skjuta upp saker, så det ordnar upp sig igen :)
.
Värsta härliga bilden, tog den när vi hyrde en stuga i göteborgs skärgård. Längst upp är Tobbe, i mitten älskling och längst ner med blåa bad byxor Patrick :D

Gratis bio - Bli medlem här och få 75 välkomst poäng av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0