Är sjuk, igen.

Igår morse/natt vid fem vaknade jag med världens huvudvärk och halsbränna, jag hade alltså blivit sjuk, igen. Jag gick upp och kollade efter någon ipren, alvedon eller liknande men hittade inget så fick stå ut med det tills apoteket öppnade. Jag och älskling gick ner till vilbergens centrum vid två och handlade den väldigt efterlängtade iprenen och så köpte jag strepsils till min hals, kunde inte svälja eller något :( Vi gick också in till ica och hanldade mat, därinne fick jag typ svimattacker och mådde jätte illa :( så det blev att vi fick springa fort mellan alla hyllor. Men när vi kom hem så kände jag mig mycket bättre, med tanke på att jag tog iprenen på vägen hem. Så gjorde älskling mat till mig och han också :) Just nu mår jag lite bättre! Stannade hemma idag också. Går antagligen till jobbet imorgon.
Det kanske blir Göteborg i helgen också, härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0