Mina ben värker

Har gått så himla mycket idag, gick till maxi för ungefär 3 timmar sen och då har jag och älskling gått omkring där i alla affärer fram och tillbaka och sen ner till media markt ett par hundra gånger också. Men det är ju alltid bra med lite motion ;) Vi käkade på någon thai-restaurang inne på maxi och dom serverade rå kyckling till oss, det är ju livsfarligt med rå kyckling :o Vi visade dom det och fick pengarna tillbaka ;) Självklart sparade vi de råa till sist, så vi hann bli mätta på kuppen också! Jag hittade bla en tröja på gina tricot.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jobbigt att du har så ont i benen.



Ser att du är medlem på gratisbio. Här är ett tips på en liknande sida där det går ännu snabbare att få presentkort: www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första presentkortet. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-07 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0