vadå kyrka?

Helt underbart, nu har jag fått min egna lilla i-pod :) Nu kan jag lyssna på all musik jag vill, och det känns as bra, haha jag hade en mp3 förut och på den fanns det bara plats för ca 70 låtar och då kan man ju inte ta med alla låtar man vill ha! Men nu får jag upp till närmare 2000 låtar, riktigt så många låtar kanske jag inte har men nu vet jag att alla får plats. Tack älskling <3

Idag är jag hemma från praktiken, kände mig dålig och lat. Jag orkade verkligen inte gå upp från varma sängen idag. Även frestelsen från alla nybakade bullar så stannade jag hemma. Vaknade upp vid 9 och har bara legat i sängen sen dess, kommer nog göra det hela dagen xd, men det kan vara skönt ibland!
Måste bara käka, sen återkommer jag underbara säng xD


Igår var jag på dop till en söt liten Tilde. Det var mysigt :)

I kyrkan
Här öppnar hon presenter och är jätte glad, min lilla syssling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0