Jag hatar det här

Jag vill bara glömma alla problem och skit, alla äckliga minnen. Jag vill bara ha bort mina jävla tankar, men det går fan inte. Dom sitter som fastklistrade i hjärnan på mig. Det är inte kul att må dåligt pga minnen och pga mina tankar som aldrig släpper. Jag vill inte, det går inte, jag orkar inte. Det finns ingen lösning, det finns bara en som får det att lätta lite på hjärtat, men den lösning kommer få mig att må dåligare än dåligast för att jag älskar dig så jävla mycket, och det orkar jag faan inte nu asså. Fan heller.

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Stackare! Hoppas dina bekymmer krymper snart.

2009-09-27 @ 20:50:00
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0