Make me healthy

Har nyligen varit sjuk med feber, ständig huvud värk och illamående, migrän? dono. Men dt suger och nu bara för att ha dt ännu roligare så övergick dt till förkylning med mer huvudvärk och ont i halsen och ev. ögoninflammation. YEAH! Fast dt låter värre än vad dt är, men ändå USCH!

... och så har jag ont i benen, från när jag gick så mycket på jobbet :(
+ jag skiter i om dt int blir helt bra till helgen, jag ska ut ändå! :D
.
Men iaf, böjar få iordning allt i huset nu, blir kanon fint tycker jag :) Synd bara att dt är så långt från stan, annars hade dt varit perfekt!
.
Nu ska jag dricka te för min onda hals och sen kolla på någon film, tror jag:) bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0