You will never understand, baby

Nu är det bara 3 dagar kvar, dt kommer bli awesome :) Skaffade fribiljetter idag med! Men om jag har otur kanske jag ändå måste betala entré till hugos, för klockan 12 gills dt int längre, men är dom snälla kan dom ju släppa in mig ca tio minuter innan jag fyller år ;) får hoppas på dt!

Är bara hemma just nu, men funderar på att glo på tv eller film och sen sova, försöka börja vända tillbaka på dygnet, men tror nog inte dt kommer bli så enkelt, försöka skadar ju int.

Fast först ska jag göra käk, mästerkocken själv! :D




Saknar dig något otroligt, ska inte ljuga, du är sjukt saknad och jag är as glad över att jag träffade dig, ska du veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0