how can you ignore everything

Väldigt händelserik dag, inte bra dag alls. Började med att jag stress städa mitt rum för att det skulle vara visning, och när jag blir stressad blir jag sur och irriterad ibland, vilket int är meningen och väldigt jobbigt! Men sen iallafall så drog jag ut och träffade Nathalie och Ersson, och sen sket sig allt. Men så äre! :@ Men nu iallfall så sitter jag här och har precis käkat, vilket säkert är jätte instressant att veta xd not. Men men, nu ska jag fixa me maten tills imorn till jobbet och sen sova!


Förresten så äre skolavslutning imorn, vilket är sista dagen i skolan och sen äre sommaaarloov :D niiiice!
och så saknar jag Jonte (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0