Mariiio Kart

Idag har jag vart med Jonte hela dagen, eller typ iaf, träffade Tim i stan en stund. Men jag och Jonte spelade mario Kart hemma hos honom, fett kul! :D Sen var jag så sjukt trött, så vi somnade. Älskar att sova på dagen, fast det jobbiga är bara att gå upp och sedan kunna somna på kvällen sen. Jag gick faktiskt till skolan idag, men så självklart var våran lärare sjuk, och dom tog ingen närvaro?! Så kunde lika gärna stannat hemma och sovit, menmen.


Imorn ska jag till Doktooorn :( och kolla min hals, har så grymt ont. Inget hjälper, har testat massa saker + att jag haft ont i mer än en vecka nu och inte lite ont heller, borde kolla upp det! Halsfluss :o men ne, så kan det ju inte vara. Nu ska jag ta en shot av hostmedicin, byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0