Helgen

Festat i helgen, men int druckit en droppe! :) haha känns som jag är nån jävla alkoholist som är jätte stolt över att jag int druckit en helg :| scary. Men jag käkar penicillin så får int dricka, eller får och får ja väl. Men dt är ju int speciellt bra för levern om man säger så, och jag orkar int börja om med penicillinet heller ifall dt skulle sluta verka. Får int dricka nästa helg heller, ska käkat i 10 dagar :) Men klart man kan ha kul på fester utan alkohol också! i fredags var jag me natha hemma hos Anton, för Jonte firade sin 18-års dag där, och igår var jag med Tim och Nelly hos kapten och hade chillfest typ, dö kul! Idag har jag bara slappat och svullat, sitter just nu och lyssnar på The Offspring och försöker plugga lite till svenska provet som jag kommer få IG på imorn! haha.

haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0