What can I say?!

Skolan idag, slutade kvart över 11, så sen drog jag hem en stund och gjorde mig iordning lite för att sedan dra till stan och träffa lilla Nelly och Matilda! Vi drog mest bara runt på stan och kollade lite, tog en kaffe på Espresso house. Sen drog jag och Nelly till biblioteket och vad som var tänkt var att vi skulle plugga lite där, men så blev dt ju självklart int. Sen kom iallafall Tim och schäfer förbi ett tag och gav mig en cigg, sen drog dom vidare och jag och Nelly drog till stan en stund till, och nu sitter jag här och svullar godis :)

Imorn slutar jag kvart över 11 då med, så då blir det nog att träffa Jonte ett tag, sen är det en ledig Torsdag och då blir det supa och festa :D Äntligen klar med dom där jävla tabletterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0