sometimes the truth isnt good enough

Har bara tagit det lugnt idag, även fast jag tar det lugnt känns det som att jag inte har tid för att göra något om dagarna ändå. Känner att min hjärna tar upp allt med sitt förbannade tänkande!! åh :( men men, ska sluta vara depp nu och försöka sova och försöka vända på dygnen lite grann, så jag slipper gå runt och va zombie hela tiden.

Vart på stan idag och shoppat en del, vart en ny tröja, byxor, jacka och massa små saker. Tappat bort min älskade mobil också, med alla grejer på bilder/ fylle videor/ sms och så, känns inte så jätte kul, men förhoppningsvis vänder det imorgon för då ska vi kolla på ny mobil, får hoppas på en touch :)
Ska sova nu byyyyyyyyyyye.






Gott Nytt År förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0