Bättre sent än aldrig!

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, men hade nog tänkt att börja lite smått igen?! Säger alltid så men så blir det inte av, vi får se ;)


Den senaste tiden har det inte hänt så värst mycket mer än att jag har festat, festat och festat typ. Fattar inte hur jag har råd egentligen.
Håller på med slutspurten med körkortet nu också, som ska bli klar om två veckor har jag bestämt. Hårt arbete är det som väntar, iallafall för en så sjukt lat person som mig :( måste skärpa mig nu om det ska hända något.

Men iallafal så i helgen som var så var vi ute i Vikbolandet och chill-festade hela dagen/natten, alltså jag, Fanny, Natha, Markus och Jacob. Det var så himla roligt, måste verkligen göras igen :)









okey nu såg jag att det inte alls var den här helgen som var, det var helgen för två veckor sen. Tiden går fort! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0